Dyzelinių variklių gedimai: kokie yra dažniausi?

dyzelinių variklių remontas

Kuo daugiau dėmesio bei rūpesčio savo transporto priemonei skirsite – tuo galite būti ramesnis, kad gedimai nebus dažni. Visada geriausia priežiūros darbus palikti specialistams, kurie net pateikia rekomendacijas – kaip dažnai turi būti atliekami tam tikro modelio ir tuo pačiu markės mašinos patikros darbai.

Visgi, kad ir kaip dažnai mašina bus prižiūrima – jos dalys dėvisi, tad natūralu, kad ir tokiu atveju yra reikalingi remonto darbai.

Šįkart apie tai, koks dyzelinių variklių remontas yra pats dažniausias ir tuo pačiu kokie gedimai mašinas „kankina“ ypač aktyviai. Žinomai gedimus su kuriais galima susidurti, tikėtina, kad pavyks užkirsti kelią jų vėšėjimui.

1. Užsikimšę kuro purkštukai

Modernių dyzelinių variklių sistemose bene pati jautriausia vieta, kuri tuo pačiu dažnai sukelia ir įvairius gedimus, yra kuro purkštukai. Dažniausiai pasitaikanti problema yra ta, kad jie paprasčiausiai užsikemša. Jie dažniausiai sėkmingai veikia ir tuo pačiu turi veikti iki tol, kol automobilis nuvažiuos bent jau 200 000 km.

Visgi, pasitaiko atvejų, kai jie sugenda kur kas greičiau ir tokiu atveju juos reikia valyti arba galima keisti naujais. Dažniausiai gedimai yra dažnesni tokiu atveju, kai yra naudojamas prastos kokybės kuras. Kai kurie servisai atlieka ir patikras, kurių metu vertinama purkštuko kokybė. Tai yra naudinga net ir tokiu atveju, kai žmogus nėra tikras, ar valyti reikia.

2. Užsikimšęs DPF filtras

Tai antra pagal dažnumą problema, kuri taip pat pasitaiko turint dyzelinius variklius. Teoriškai šis filtras yra savaime išsivalantis ir dažniausiai turi veikti iki tol, kol žmogus pravažiuoja bent jau 150 000 km. Tačiau praktikoje dažnai taip pat tenka juos valyti arba keisti naujais kur kas greičiau nei dažniausiai pateiktos rekomendacijos. Dažniausiai apie tai, kad filtrui reikia keitimo geriausiai signalizuoja užsidegusi lemputė.

Taigi, blogai daro tie, kurie ignoruoja pačios mašinos vizualiai parodomus gedimus. Būtinai į juos reikia atsižvelgti. Kai kurie galvoja, kad tokio filtro keitimas nėra sunkus darbas. Visgi, nors internete patarimų bei informacijos yra daug, tačiau mes siūlome bet kuriuo atveju darbus palikti tiems, kurie juos išmano geriausiai. Esame tikri, kad tokiu atveju neteks filtro keisti nauju, kadangi jį bus galima paprasčiausiai išvalyti.

3. Elektronikos gedimai

Žinoma, elektronikos gedimai pasitaiko ne tik tokiu atveju, kai yra naudojamas dyzelinis variklis, tačiau dažniausiai jam reikia skirti daugiau dėmesio. Šiais laikais mašinose yra labai daug elektronikos, kuri turėtų padėti kur kas paprasčiau važiuoti ir tuo pačiu kur kas komfortabiliau jaustis ilgų kelionių metu.

Visgi, kuo daugiau elektronikos – tuo dažniausiai yra ir daugiau gedimų, kurie gali sutrikdyti mašinos funkcionalumą. Visada geriausia yra patikroms keliauti pas specialistus, kurie gali Jums padėti kas ir kaip bei tuo pačiu pamatyti gedimus, kol jie yra labai maži.

4. Stabdžių gedimai

Taip pat reikia kuo daugiau dėmesio skirti stabdžiams, kurie yra vieni svarbiausių visoje mašinos sistemoje.

5. EGR vožtuvo gedimai

Gana dažnai pasitaikantys EGR vožtuvų gedimai taip pat gali būti sutvarkomi gana greitai, tik reikia rasti meistrus, kurie tai padarys, kadangi bandydami atlikti patys – galite padaryti dar daugiau gedimų. Šie gedimai labiausiai juntami tokiu atveju, kai yra sumažėjusi traukia. Tuomet labai svarbu kuo skubiau kreiptis į specialistus gedimų šalinimui.

Dyzelinių variklių remontas nėra nei dažnesnis, nei retesnis nei benzininių. Tik yra tam tikri gedimai, kurie dažniausiai pasitaiko konkrečiam varikliui. Svarbiausia taisyklė yra ieškoti meistrų, kai pagalba yra svarbi. Bandydami sutvarkyti gedimus patys, deja, galite padaryti dar daugiau klaidų, o vėliau jų tvarkymas ne tik bus brangus, tačiau ir ne visada džiugina pasiektu rezultatu.

Susiję Įrašai

Įdomybės
Taip Pat Skaitykite